Μην το χάσεις!

Η επιστολή του καθηγητή Γεώργιου Πλακίδα για την κατάργηση του 2ου ΛΥΚΕΙΟΥ -ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βύρωνα προς το 4ο ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Α ΑΘΗΝΑΣ
- ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.

"Εκφράζουμε την πίκρα και την αγωνία μας για τους λόγους που καταδικάζεται σε μαρασμό το αρχαιότερο γυμνάσιο- λύκειο του Βύρωνα.
Δεν θα αναφερθούμε καθόλου σε συντεχνιακούς-συνδικαλιστικούς λόγους που μας ωθούν να εναντιωθούμε στη συγχώνευση-κατάργηση του σχολείου μας. Οι λόγοι που μας κινητοποιούν είναι καθαρά παιδαγωγικοί .


Μετά από χρόνια προσπαθειών κατορθώσαμε ώστε το σχολείο μας να λειτουργεί με τρόπο που αποσπά την αναγνώριση μαθητών και γονιών, πράγμα όχι ιδιαίτερα συνηθισμένο. Ερχόμενοι προ τριετίας σε σύγκρουση με κατεστημένες νοοτροπίες και συνήθειες ετών και παρά τις αντιδράσεις φορέων και κομμάτων σταματήσαμε το φαινόμενο των επετειακών μηνιαίων καταλήψεων.
Λειτουργώντας με ευθύνη και μεράκι κατορθώσαμε πράγματα που κάθε άλλο παρά αυτονόητα είναι στη σημερινή εκπαιδευτική και όχι μόνο πραγματικότητα.
Δεν είναι τυχαίο ότι ως το τέλος της χρονιάς οι μαθητές της Γ Λυκείου παρακολουθούν με συνέπεια τα μαθήματα , ενώ πολλοί από αυτούς δηλώνουν ότι δεν χρειάστηκε να πάνε φροντιστήριο.
Καλύψαμε μόνοι μας-κερδίζοντας μάλιστα τα εύσημά σας- κατά την περσινή χρονιά τη δίμηνη απουσία συναδέλφου που δεν αντικαταστάθηκε, δουλεύοντας χωρία αμοιβή επιπλέον ώρες.
Πολλοί συνάδελφοι δουλεύουν και το Σάββατο προσφέροντας εθελοντικά πρόσθετη βοήθεια στους μαθητές μας.
Παρουσιάσαμε και παρουσιάζουμε πλούσιο εξωεκπαιδευτικό έργο με θεατρικές – περιβαλλοντικές ομάδες , έκδοση εφημερίδας και βιβλίου για την ιστορία του δήμου μας, παρακολούθηση θεατρικών και κινηματογραφικών παραστάσεων με δουλειά που πάντα ξεπερνά το ωράριο εργασίας μας.
Αναπτύξαμε μια αίσθηση πραγματικής σχολικής κοινότητας που οι πάντες μετέχουν με ευχαρίστηση. Δεν είναι υπερβολικό ότι κατά την διάρκεια ενημερωτικών συναντήσεων με τους γονείς οι τελευταίοι μας τόνισαν ότι τα παιδιά τους έρχονται με ευχαρίστηση στο σχολείο . Πολλοί άλλωστε δήλωσαν ήδη ότι , αν καταργηθεί το σχολείο , θα αλλάξουν τελείως σχολικό περιβάλλον.
Η συγχώνευση πραγματικά δυναμιτίζει τις προσπάθειες μας , μας απογοητεύει και καταστρέφει μια παιδαγωγική πορεία πολλών πολλών ετών.
Έναντι όλων αυτών εισπράξαμε την παντελή αδιαφορία των προϊσταμένων μας. Κανείς δεν μας ενημέρωσε για τις διαδικασίες με τις οποίες μεθοδεύτηκε η κατάργηση του σχολείου μας. Κανείς δεν δέχτηκε να μιλήσει μαζί μας , να ακούσει τη γνώμη μας.
Στις επανειλημμένες εκκλήσεις μας για επαφή με την προϊσταμένη αρχή ουδείς δέχτηκε να επικοινωνήσει μαζί μας τηλεφωνικά καταστρατηγώντας βάναυσα την εκπεφρασμένη θέληση του υπουργείου για διαβούλευση με τους τοπικούς φορείς.
Σας καθιστούμε λοιπόν αποκλειστικά υπεύθυνους για τις εκρηκτικές αντιδράσεις που διαφαίνονται στον ορίζοντα.
Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΟΥ 2ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 2ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟΥ
Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ.
ΥΓ Παρά τη συνεχή άρνηση της προϊσταμένης αρχής να μας δεχθεί , αντιπροσωπεία των εκπαιδευτικών φορέων των σχολείων μας έκανε χθες παράσταση στη διεύθυνση και απαίτησε να ακούσει τους λόγους που οδήγησαν στη συγχώνευση – ή μάλλον στην ουσιαστική κατάργηση -του 2ου λυκείου και 2ου γυμνασίου. Ο προϊστάμενος κος Σαββαΐδης υπήρξε ασαφής και γενικόλογος. Παραδέχθηκε ότι η επιλογή των σχολείων μας ήταν δικιά του, χωρίς όμως να διευκρινίσει σε τι διαφοροποιούμαστε από τα άλλα σχολεία. Αρνήθηκε να συζητήσει τις παιδαγωγικές παραμέτρους του θέματος λέγοντας ότι το μόνο κριτήριο που υπολόγισε ήταν το αριθμητικό. Στην παρατήρησή μας ότι ούτε το αριθμητικό κριτήριο ισχύει, καθώς το σχολείο που θα προκύψει ξεπερνά τους 400 μαθητές, αρχικά αρνήθηκε την ακρίβεια των στοιχείων. Στη συνέχεια υπαναχώρησε και αμφισβήτησε την αξία του κριτηρίου των 400 μαθητών που το ίδιο το υπουργείο θέσπισε, συγκαταλέγοντας μας στα 6 σχολεία που θα λειτουργήσουν πανελληνίως με τόσους μαθητές.
Στην παρατήρησή μας ότι οι συγχωνεύσεις θα έπρεπε να προωθηθούν με τη σύμφωνη γνώμη των τοπικών φορέων, απάντησε ότι εκείνος το αποφάσισε χωρίς να ρωτήσει τη γνώμη κανενός. Δε δίστασε να παραδεχθεί ότι σκόπιμα απέφυγε οποιαδήποτε επαφή μαζί μας.
Νομίζουμε λοιπόν ότι η ουσιαστική κατάργηση των σχολείων μας υπήρξε αποτέλεσμα παρασκηνιακών μεθοδεύσεων που οδηγούν στην πλήρη απαξίωση του έργου μας ."

Το Υπουργείο παιδείας ανακοίνωσε ότι σε τρία σημεία στο ιστορικό κέντρο της πόλης (Ακρόπολη-Θησείο- Μητρόπολη) θα τοποθετηθούν σταθμοί ηλεκτρονικής ενοικίασης συνολικής χωρητικότητας 75 ποδηλάτων.
Ο κάθε σταθμός θα έχει περίπου 30 θέσεις στάθμευσης και θα φιλοξενεί 25 ποδήλατα. Ο χρήστης θα μπορεί, αφού εγγραφεί στο σύστημα να ενοικιάσει ένα ποδήλατο και να το επιστρέψει μετά από κάποιες ώρες χρήσης σε όποιον σταθμό θέλει.

Δείτε περισσότερα εδώ: http://www.yyka.gov.gr/articles/nutrition-exercise/287-to-podhlato-sth-zwh-mas

Life as we know it (η ζωή όπως την ξέρουμε)

Με τους: Κάθριν Χάιγκλ, Τζοζ Ντιχάμελ
Αισθηματική κομεντί

Υπόθεση:

Η Χόλι και ο Μέσερ αναγκάζονται να αφήσουν τις διαφορές τους στην άκρη καθώς θα πρέπει να μοιραστούν την ίδια στέγη αλλά και να μεγαλώσουν μαζί ως συν-κηδεμόνες την μικρή Σόφι.

Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...